CONTENUR czołowe przedsiębiorstwo międzynarodowe w kompleksowych rozwiązaniach w zakresie pojemników dla miast prezentuje nową identyfikację wizualną firmy. Nowe logo ewoluowało od pozycji o typowo przemysłowym charakterze do bardziej miejskiej, uniwersalnej tożsamości. Nowy wizerunek stanowi odzwierciedlenie głównych wartości, jakimi kieruje się firma: innowacyjności, jakości, niezawodności, gwarancji, elastyczności i bliskich relacji z użytkownikami. Elementy stawiające na integrację CONTENUR opracował projekt logotypu odzwierciedlający pozycjonowanie przedsiębiorstwa: nasza marka dostosowuje się do miejskiego krajobrazu, oferując kompleksowe rozwiązania przy jednoczesnym zobowiązaniu do wnoszenia dodatkowej wartości i dbałości o definiujące ją atrybuty takie jak jakość, niezawodność, solidność i trwałość. Logo zawiera nazwę firmy jako podstawowy element, co umożliwia wykorzystanie ponad 30-letniego doświadczenia na rynku. Litera U jest graficznym odwzorowaniem pojemnika, a 4 koła symbolizują poszczególne rodzaje selektywnie zbieranych odpadów. CONTENUR udoskonalił także strategię komunikacji, włączając innowacyjność jako punkt wyjścia dla wszystkich wprowadzanych na rynek narzędzi marketingowych. Doskonały przykład tej zmiany stanowi nowa strona internetowa firmy